Bestiář - vlci

Obsah článku:
Jsou to velcí psi podobní ohařům, ale hlavu mají spíš vlčí. Když otevřou tlamu, do noci zasvítí běloskvoucí tesáky a vyšlehne rudý jazyk. Nenávidí denní světlo, které je oslepuje a mate; jejich doménou je noc, vidí za bezměsíční noci, i když hvězdy zakryje temný mrak - jejich oči v takové tmě slabě rudě září.
Démony noci je nazývají nomádské kmeny žijící v Haradu, jejichž stáda i lid sužují již po staletí. Šeptají si o nich děsivé historky a kůže z démona je u nich odznakem nejsilnějšího válečníka a náčelníka.
Nezdá se, že by démonům horko Haradu nějak vadilo, vydrží velmi dlouho bez vody i jídla. Nejraději chlemtají krev lidí, kvůli ní zabíjejí dokonce i když jsou sytí. Jsou neskutečně rychlí a hbití, zasáhnout je v běhu šípem dokáže jen mistr lukostřelec. Jejich kůže vypadá tence a slabě, přesto po ní sklouzne každá slabší rána. Jsou šlachovití, vytrvalí a nečekaně silní; jejich mocné tesáky dokáží vyrvat na jediné kousnutí celý lidský bok. Navíc jsou inteligentní a vědí, co dokáží lidské zbraně. Proto nejraději přepadávají svou kořist ve spánku anebo jí uštvou, když lidem nejprve strhli koně.
Naštěstí pro Gondor jich je jen málo a nesnáší chladné ani vlhké podnebí. Do jižního Gondoru se zatím dostali jen jednou, když bylo extrémně suché, teplé léto. Navíc jich není mnoho, ve vrchovinách Haradu žije jen několik smeček.
Démoni mají temně černou kožešinu, velmi krátké chlupy. Jsou dlouzí 6-7 stop a vysocí 3,5 stopy v kohoutku. Váží zhruba 330 liber.

Střední magický netvor

Vitalita: 10k10+50 (110)
Iniciativa: +6
Rychlost: 60 stop (12 čtverců)
Třída zbroje: 21 (+6 Obr, +5 přirozená), dotyk 16, zaskočený 15
Základní útok/Zápas: +10/+21
Útok: Kousnutí +18 nablízko (2k6+10)
Úplný útok: Kousnutí +18 nablízko (2k6+10)
Rozměr/Dosah: 5 stop/5 stop
Speciální útoky: Podražení
Speciální atributy: Čich, rezistence vůči ohni 5, SZ 1/-, denní slepota, vidění v šeru, vidění ve tmě
Záchranné hody: Výdrž +12, Reflexy +13, Vůle +7
Vlastnosti: Sil 25, Obr 22, Odl 21, Int 5, Mdr 15, Cha 10
Dovednosti: Naslouchání +6, Přežití +3*, Skrývání +11, Tichý pohyb +12, Všímání +6
Odbornosti: Stopování, Zaměření na zbraň (kousnutí), Zlepšený zápas, Zlepšené zranění (kousnutím)
Prostředí: pouště Haradu
Organizace: Samotář, pár nebo smečka (6-11)
Nebezpečnost: 7
Poklady: 1/10 mincí; 50% zboží; 50% předměty
Přesvědčení: Chaoticky zlé
Zlepšení: 11-16 VT (Střední); 17-22 VT (Velký)
Oprava úrovně: +5 (kohorta)

Denní slepota (zvl): Na denním světle mají postih -2 na všechny hody, tedy na hod na útok i na zranění, na hody na záchranu i ověřování vlastností, stejně jako dovedností.
Stržení (zvl): Démon, který zasáhne kousnutím, se může pokusit protivníka srazit k zemi (oprava +7 k ověření) volnou akcí bez toho, že by musel provádět útok dotykem nebo tím provokoval k příležitostnému útoku. Pokud se pokus nezdaří, protivník nemůže reagovat podražením démona.
Dovednosti: Démoni mají rasový bonus +2 na Naslouchání, Tichý pohyb a Všímání, v noci mají navíc morální bonus +2 na Naslouchání, Přežití a Skrývání (tyto morální bonusy nejsou obsaženy ve statistikách). Mají rasový bonus +4 na ověřování Přežití, když stopují pomocí čichu.

Velcí démoni noci jsou strašliví protivníci. Zdá se, jakoby se temnota přímo usadila v jejich srsti, obyčejné zbraně jsou vůči nim slabé a nedokáží je příliš zranit. Navíc ke všem výše uvedeným schopnostem mají SZ 5/dobro.
< Démoni noci >
Vrrci
Napsal Rytíř 22.04.2007
Diskuze k tomuto článku již probíhá, můžete se přidat zde.
Obsahuje 2 příspěvky.
ČAS 0.13557505607605 secREMOTE_IP: 18.224.63.87