Hraní ve Středozemi
Naše vlastní zpracování pravidel pro hru ve Středozemi. >> více <<
Sindarština
Sindarsko-český slovník. >> více <<
Blažené říše
Odkazy na jiné stránky o Ardě a Středozemi. >> více <<
Dobrodružství pro 3-4 postavy na cca 17. úrovni.
Rytíř | 25.11.07 | Stín Melkora |

Soupis typů lodí ve Středozemi a pravidla pro jejich stavbu.
Rytíř | 8.11.07 | Místopis | 5 reakcí |

Nezávislé dobrodružství v poušti, u nás navazující na Ztracené dědictví. Úvod k němu může být nadhozen ještě v Minas Tirith - žije zde jeden již dost starý Dúnadan, který se velmi vyzná v bylinkách a sestavuje zrovna herbář haradských bylin a květin. Navíc je to zdatný výrobce lektvarů, ovládající magii. Požádá někoho z družiny (o níž je známo, že hodně cestuje), aby mu z příští cesty do Haradu donesl nějaké rostlinky. Pokud je to možné, vybere si samozřejmě někoho, kdo se v bylinkách vyzná... Za donesení neporušených, sušených bylin nabízí značnou odměnu. Zmíní se též o hyaně, podivuhodné kytce, o níž kolují nejrůznější fámy a dohady. Moc nedoufá, že by jí postavy mohly rovnou donést, protože je opravdu vzácná. Ale kdyby přece, nabídne za ní opravdu hodně. Postavám ji podrobně popíše.
Rytíř | 14.10.07 | Stín Melkora |


Nová kouzla používaná ve Středozemi.
Rytíř | 4.10.07 | Pravidla hry |

Slovní nástin dobrodružství pro 3-4 postavy na cca 16. úrovni.
Rytíř | 26.09.07 | Stín Melkora | 2 reakce |

Nový slušivý kabátek Ardy!
Rytíř | 8.08.07 | Dary Valar |

Byli postrachem bitevních polí i osamělých poutníků po všechny věky Středozemě. Jsou obrovští, silní a věčně hladoví. A také hloupí.
Rytíř | 3.07.07 | Stín Melkora | 51 reakcí |

Rozbor povahy světa Středozemě z hlediska výše úrovně zdejších postav a nestvůr.
Rytíř | 22.05.07 | Stín Melkora | 16 reakcí |

Skřeti. Nejběžnější nestvůra Středozemě. A přitom ta nejstrašlivější - mají na svědomí víc životů, než nejhorší bestie a netvoři Morgotha Bauglira!
Rytíř | 17.05.07 | Stín Melkora |

Popis nejčastějších (nebo nejzajímavějších) jedů, s nimiž se postavy mohou ve Středozemi setkat.
Rytíř | 13.05.07 | Stín Melkora |

Isildur se utopil v Anduině po zásahu několika otrávenými skřetími šípy; skřetí jed otrávil život i Celebrían, manželce Elronda, ačkoli ten její ránu vyléčil. Jedy jsou nedílnou součástí historie a života ve Středozemi, dokáží skolit i nejmocnějšího válečníka!
Rytíř | 26.04.07 | Pravidla hry | 1 reakce |

Tradiční průvodci služebníků Nepřítele, někdy také jeho mazlíčci a poslové, byli odjakživa vlci.
Rytíř | 22.04.07 | Stín Melkora | 2 reakce |

Jak se sesílají kouzla ve Středozemi.
Rytíř | 18.04.07 | Pravidla hry | 5 reakcí |

Stručný nástin úrovně kultury a technologie jednotlivých zemí a národů.
Rytíř | 16.04.07 | Stín Melkora | 2 reakce |

Příklady dalších předmětů, vytvořených pro dobrodružství ve Středozemi.
Rytíř | 12.04.07 | Stín Melkora | 6 reakcí |

Ze všech netvorů Středozemě je nejstrašlivější bezesporu Nazgúl. Jsou sice i mocnější netvoři než oni, žádný však není tak zlý a tak zkažený; narozdíl od draků nebo třeba balrogů se už pouhou svou existencí vzpírají přirozenému řádu věcí na Ardě a jejich konání je tímto vzdorem všemu živému poznamenáno.
Rytíř | 9.04.07 | Stín Melkora | 0 reakce |

Slovní i herní popis nejslavnějších magických předmětů Středozemě, jakož i ostatních předmětů známých z Pána prstenů.
Rytíř | 7.04.07 | Stín Melkora | 29 reakcí |

Ve Středozemi žilo i ve Třetím věku mnoho podivuhodných bytostí a proradných netvorů. Zde najdete to, co se o nich mohou dozvědět vaše postavy i bez osobní zkušenosti.. :)
Rytíř | 6.04.07 | Místopis | 26 reakcí |

Nejobávanějším netvorem Středozemě ke konci Třetího věku je bezesporu drak.
Rytíř | 5.04.07 | Stín Melkora | 9 reakcí |
Zobrazit starší články
ČAS neregistrovaní : 0.0046751499176025 sec;
Nenalezeny žádné záznamy.
1 až 20 z 30 >
ČAS 0.17764902114868 secREMOTE_IP: 54.145.124.143